Pirkimo taisykės
Elektroninės parduotuvės ridey.lt (toliau – „Elektroninė parduotuvė“) savininkas yra VŠĮ MZ Racing (įmonės kodas 306159845), registruota Aviečių g. 4, Jonučių km., Alšėnų sen., Kauno r. LT53317, Lietuva. PVM mokėtojo kodas LT100016228518. El. paštas: info@ridey.lt
Pirkimo-pardavimo sutarties galiojimas, prekių ir kainų informacija
Šios sąlygos taikomos perkant prekes Elektroninėje parduotuvėje.
Prekių kainos nurodytos prie prekių. Prie kainos pridedamas pristatymo mokestis. Visos kainos nurodytos eurais.
Pristatymo mokestis priklauso nuo pirkėjo buvimo vietos ir pristatymo būdo. Mokestis rodomas pirkimo metu.
Informacija apie prekes pateikiama prie kiekvienos prekės.
Užsakymo pateikimas
Norėdami pateikti užsakymą, įdėkite norimas prekes į krepšelį, užpildykite reikiamus laukus ir pasirinkite pristatymo būdą. Atsiskaityti galima saugiai per šiuos būdus:
- Estijos bankai: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
- Kniks dovanų kortelė
- Visa/Mastercard
- Suomijos bankai: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
- Latvijos bankai: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
- Lietuvos bankai: Swedbank, SEB, Citadele, Šiaulių bankas, Luminor
- Lietuvos išsimokėjimo paslaugos: Mokilizingas, Moki3
- TFBank privatiems klientams
- Tenor OÜ įmonėms
Apmokėjimas vyksta saugioje aplinkoje per Maksekeskus AS. Sutartis įsigalioja, kai lėšos pasiekia Elektroninės parduotuvės sąskaitą.
Pristatymas
Prekės pristatomos į: Estiją, Latviją, Lietuvą, Suomiją. Pristatymo būdai: DPD kurjeris, Omniva kurjeris.
Pristatymo kaina nurodoma šalia pristatymo būdo. Lietuvoje prekės pristatomos per 5 darbo dienas, užsienyje – per 15 kalendorinių dienų. Išimtiniais atvejais – iki 45 dienų.
Atsisakymo teisė
Per 14 dienų nuo prekių gavimo pirkėjas gali atsisakyti sutarties, jei nėra juridinis asmuo. Prekės neturi būti naudotos kitaip nei įprasta parduotuvėje tikrinant prekių savybes.
Jei prekės naudotos kitaip ar matomi dėvėjimo požymiai, Elektroninė parduotuvė turi teisę mažinti grąžinamą sumą.
Grąžinimui reikia pateikti prašymą el. paštu info@ridey.lt per 14 dienų nuo prekių gavimo.
Pirkėjas apmoka grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekorektiška ar brokuota prekė.
Elektroninė parduotuvė grąžina sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo grąžinimo pareiškimo gavimo.
Teisė pateikti pretenziją
Elektroninė parduotuvė atsako už prekių trūkumus, paaiškėjusius per 2 metus nuo pristatymo. Pirmus metus laikoma, kad trūkumas egzistavo pristatymo metu, nebent įrodoma priešingai.
Pretenzijas galima teikti per 2 mėnesius el. paštu info@ridey.lt.
Esant trūkumui, Elektroninė parduotuvė jį pašalins, pakeis prekę arba grąžins pinigus.
Tiesioginė rinkodara ir asmens duomenų tvarkymas
Elektroninė parduotuvė naudoja pirkėjo duomenis tik užsakymo vykdymui ir pristatymui. Duomenys gali būti perduoti pristatymo paslaugų teikėjui.
Naujienlaiškiai siunčiami tik gavus pirkėjo sutikimą. Atsisakyti galima bet kada el. paštu arba paspaudus nuorodą laiške.
Ginčų sprendimas
Ginčus pirkėjas gali siųsti el. paštu info@ridey.lt. Jei nesutariama, galima kreiptis į Vartotojų ginčų komisiją arba ES ginčų sprendimo platformą.